D-reizen


D-reizen is helaas op 6 april 2021 failliet verklaard.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 1,7
Vervoer: 3,2
Accommodatie: 4,7
Reisleiding: 1,9
Prijs: 2,4
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel

1,7

51 ervaringen
D-reizen krijgt een gemiddeld cijfer van 1.7. Dit cijfer is gebaseerd op 51 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,7
Vervoer:
 
3,2
Accommodatie:
 
4,7
Reisleiding:
 
1,9
Prijs:
 
2,4

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
5 stemmen
Goed:
 
5 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
5 stemmen
Slecht:
 
22 stemmen

Ervaringen
 
door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Nooit geen d reizen of prijsvrij meer
Zonvakantie in Turkije, april 2023

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Heenvlucht vanaf Dusseldorf officieel. Vanwege stakingen Dusseldorf verplaatst naar Dortmund. Dit hoorde we per mail uur van tevoren. Vervolgens ga je bellen en heb je 44 wachtenden voor je. Uren staan wachten op een bus naar Dortmund. Uiteindelijk na een dag van bijna 12 uur reizen aangekomen op Antalya. Vervolgens is onze transfer naar het hotel niet bekend. 45 minuten wachten en opgegeven noodnummer meermaals gebeld en niet bereikbaar. Wij zaten er helemaal doorheen en uiteindelijk de gastvrouw ons uit coulance toch naar hotel gebracht. Vervolgens met d reizen gebeld en verhaal gehaald. Ze zeiden excuses en vd terugreis boeken we vip transfer. Vervolgens krijgen we een voucher met een totaal andere naam, vluchtnummer en dus eigenlijk een datalek. Opnieuw contact gelegd met d reizen, weer een excuses en nieuwe beloofde transfer vip vd terugreis.

De dag van terugreis blijkt voucher vd transfer WEER niet te kloppen en de betreffende beloofde vip bus was er niet op de afgesproken tijd. Al met al van nood een taxi gepakt en WEER met d reizen gebeld en opnieuw een excuses. Vervolgens aangekomen op airport belt 45 min later de transfer waar we zijn. Nou wij zijn veilig en wel op de airport. Zelf maar taxi betaald a 25 euro. NOOIT GEEN D REIZEN OF PRIJSVRIJ meer voor ons. Helemaal klaar mee! De dames aan de telefoon heel vriendelijk, maar wat een zootje ongeregeld.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-04-2023 | Accommodatie(s): Delphin Be Grand
 
door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Nooit meer
Zonvakantie in Mexico, juni 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ik boek nooit meer bij D-reizen.
Wij hadden bij hun geboekt en vlogen met Tui Fly. Op locatie was er geen reisleiding, enkel van Tui en daarvoor moeten we de Tui app downloaden waar we niet op konden inloggen omdat we bij D-reizen geboekt hadden.
Hierdoor ontbrak voor ons de transfer tijden voor de terugreis.
Hierover contact gehad met D-reizen en zij behandelde ons alsof we fabrieksgarantie hadden. We moesten maar even met Tui bellen en kregen daarvoor zelfs het verkeerde telefoonnummer doorgestuurd.
Ze stoppen dus lekker de centen welke ze verdiend hebben in hun zak en laten je letterlijk verder stikken.
Service van niks, je zou denken dat men meer hun best zijn doen na een faillissement.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-06-2022 | Accommodatie(s): Catalonia
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Slecht
Zonvakantie in Mexico, maart 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Na vroeger altijd goede ervaringen te hebben gehad met dreizen, is het nu voor het eerst een dure slechte grap geweest.
Last minute een mooie all in vakantie geboekt naar mexico met, zoals de website aangaf, een jacuzzi op de kamer! Wat een luxe en een voorpret!

Totdat ze een extra tussenstop tijdens de vliegreis hadden gestopt, in Amerika, waar wij niet mochten landen en 2 tussenlandingen tijdens 1 vlucht had ik lichamelijk sowieso niet getrokken dus ik wilde annuleren of wijzigen.
De klantenservice wilde niets doen.
We hebben nieuwe tickets moeten kopen en het hotel rechtstreeks 5 dagen moeten bijboeken. Ook hebben we hierdoor geen gebruik gemaakt van de transfers en ook dit zelf geregeld.

Na Rechtsbijstand erop te hebben gezet wilde dreizen alleen de heenreis tickets vergoeden. Geen transfer of hotel kosten. En over de jacuzzi op de kamer die er niet bleek te zijn is nooit op ingegaan.

Heel jammer dit. het heeft mij 1500 euro extra gekost en dit is een hoop geld. Ik boek nooit meer bij dreizen en raad het iedereen af
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-07-2022
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met gezin
1,0
Enorm slecht!!!
Zonvakantie in Canarische Eilanden, januari 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Nadat onze vakantie geboekt en betaald was, moesten wij opeens nog 375 euro bijbetalen omdat er een miscommunicatie zou zijn met het hotel. Dit hoorden wij 2 dagen na het boeken. Met tegenzin gingen wij hiermee akkoord maar onze vakantie was plots toch niet meer beschikbaar. Vermoedelijk heeft dit iets te maken gehad met de plotse prijsstijgingen in de lockdown (wij hebben net daarvoor geboekt). Op de website zagen wij dat onze vakantie nog wel beschikbaar was, maar voor 3x de prijs die wij betaald hadden. Schandalig!! Onze vakantie is dus gewoon aan iemand anders verkocht die een hogere prijs wilde betalen, ook al hadden wij al geboekt!!

Er werd niet met ons meegedacht en ons is geen enkel alternatief geboden. Door D-reizen konden wij dit jaar niet meer op vakantie. Heel erg zonde. Ik zou hier zeker nooit boeken; ook al heb je betaald, het is geen enkele garantie dat je er lekker tussenuit kan. (Dit was overigens na de doorstart onder Prijsvrij)
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-01-2022
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
-
Knudde bureau
Zonvakantie in Curaçao, december 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Reis geboekt begin dit jaar en door ziekte van oma heb ik afgelopen 21 aug de reis moeten annuleren.
1 sept kreeg ik mededeling dat ik binnen 14 weken!!! Niet 14 dagen maar Weken!! Krijg ik het terug
Word dus half Dec dat ik mn geld terug krijg!
Belachelijk dit want als je reis boekt mag je je wel aan hun regels houden en 6 weken voor vertrek alles betalen anders word alles geannuleerd.
Hoe kunnen ze mensen echt waar 3 en half maand laten wachten op hun geld!
Corona word er gezegt, ja we zitten allemaal met corona d reizen en zat naart al 16 weken thuis geen werk geen geld en misschien nu weer binnenkort lockdown en dan?? Kunnen hun dit wettelijk dit doen??
Ben al 20 jaar vaste klant van d reizen en geloof me al is laatste reisbureau : NOOIT MEER!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-10-2020 | Accommodatie(s): Vd valk
 
9 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

-
Never nooit meer
Familiereis in Nederland, juli 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ook dreizen sassenheim weigert gewoon geld terug te geven terwijl Cathay pacific aangeeft het binnen 30 dagen aan hen over te maken. Maanden later nog niets, dreizen zegt dat ik maar geduldig moet zijn en een jaar te moeten wachten. Schandalig, wanthet betalen van de reis moest direct, daarwilde ze ook geen jaar op wachten. Lekker geld in eigen zak stelen, dat is wat dreizen doet. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-09-2020 | Accommodatie(s): Vliegreis Australië
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
SLECHT REISBUREAU
Familiereis in Indonesië, juni 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Never en nooit meer D reizen.
Wij hebben tickets gekocht voor afgelopen juni met singapore airlines. Ivm covid19 reis was geannuleerd. Eerst hebben wij vouchers ontvangen en nu hebben wij op 9 oktober geld terug gevraagd. Op 22 oktober singapore airlines had alles al verwerkt en geld terug gestort naar D’ Reizen. Maar tot nu toe hebben wij geld niet gekregen omdat volgens hun moeten wij 12 maanden wachten.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-11-2020
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
1,0
Voucher komt maar niet
Actieve vakantie in Marokko, mei 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Voucher komt maar niet. Beloven alles geven niet thuis.......................................................................... Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-01-2021
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
-
Covid-19
Autovakantie in Canada, mei 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Boeken gaat prima maar met covid-19 en terug betaling van de tickets geven ze niet thuis.
Boeking auto zou al terug betaald worden maar niets ontvangen.
Vliegtickets hoor je niets meer over.
Zaterdag maar langs gaan en anders naar euclaim.nl
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-10-2020
 
10 van 11 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met vrienden
1,0
Slecht, slechter, slechts
Culturele vakantie in Amerika, mei 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Incasseren willen en doen ze wel, na annulering ivm Corona zelf iedere paar dagen informeren hoe en wat betreft vouchers maar zijn ze niet thuis en weten zgn niets. 6 personen en 12 mile en ze doen alsof we een dagtrip geannuleerd kregen, noooooooooooit meer Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-05-2020
 
8 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
-
Nooit meer D-reizen
Stedentrip in Engeland, april 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wat een waardeloos boeven bedrijf. D-reizen bied ons een voucher aan, waar we in deze moeilijke tijd best accoord mee willen gaan maar :
1) D reizen haalt wel ff de al betaalde bemiddelings kosten van t voucher-tegoed af.... 50 euro minder.
2) De voucher moet natuurlijk gebruikt worden bij D-reizen. MAAR.. hij moet ook gebruikt worden bij de oorspronkelijke reisorganisatie EN bij de oorspronkelijke vliegtuigmaatschappij. Daar gaan we niet accoord mee, en daarom willen we ons geld terug.
3) indien je geen voucher wil, zegt D-reizen, dan kun je dat pas na 6 maanden claimen EN daarna moet je nog 1 jaar wachten op je geld. TOTAAL 1 1/2 jaar EN de bemiddelingskosten steekt D reizen daarbij nog even in eigen zak. Volgens de wettelijke regelgeving moet D-reizen na 6 maanden betalen. Geen 1 1/2 jaar !!!
4) D-reizen wenst telefonisch geen discussie hierover aan te gaan met ons als klant. Verbinding wordt verbroken.
5) D-reizen wenst de rechtsbijstand van ons niet telefonisch te woord te staan. Men moet maar een email sturen. Einde gesprek.
Over 6 maanden staan we bij de rechtbank D-reizen ! Na 30 jaar komt die rechtsbijstandverzekering toch n keer van pas. Jullie verdienen t om falliet te gaan !!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-07-2020
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
-
D-Reizen voucher
Zonvakantie in Griekenland, april 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Ruim 3 maanden na annuleren vanuit D-Reizen (ivm Corona) nog steeds geen Voucher ontvangen. Gemaild, gebeld en in winkel geweest, maar men blijft zich verschuilen achter Corendon en andere partijen die er schijnbaar iets van moeten vinden. Op de vraag een geld terug procedure te starten wordt gezegd dat dit pas kan zodra we een voucher hebben. Goed geregeld allemaal.... Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-06-2020
 
5 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar

-
Nooit meer
Zonvakantie in Indonesië, maart 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Nooit meer d reizen
Geen service ze boeken via airtrade
Zit al meer dan een half jaar te wachten op mijn geld airtrade heeft get geld al terug ontvangen maar houd het vast via d reizen geen informatie grote mond als je ze belt niet normaal ik wacht nog deze maand en anders ga ik een rechtzaak beginnen dit is onmenselijk
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-09-2020
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Alleenreizend
1,0
Totaal geen Empathie. Zeer Unfair. Schande.
Familiereis in Kameroen, december 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Na anderhalf jaar weer tijd om op familie bezoek te gaan, en uiteindelijk reis geboekt naar Kameroen om kerst en oud/nieuw jaar bij familie te vieren. Gaat dus alleen om tickets en niet om accommodatie etc. De reservering bestond uit trein (12-12-2019) van Amsterdam naar Brussel Airport, en retour vliegticket Brussel-Douala-Yaounde-Brussel (16-01-2020).
Moet toegeven dat als ik eerder alle voorwaarden goed had doorgenomen, er niet van reisschema was afgeweken. Echter een vriend van mij moest op vertrekdag toch in Brussel zijn en bood aan mij naar Brussel te brengen! Op Zaventem Airport ingecheckt vluchtnummer SN4216. Geen probleem en fijne tijd doorgebracht bij familie. Echter toen ik in Yaounde wilde inchecken voor de terugreis bleek retourvlucht, zonder enige waarschuwing gegeven te hebben, gecancelled te zijn. Paniek, sta je daar met koffers en vast in Yaounde met nog slechts rond 50 euro op zak. Na veel gedoe uiteindelijk contact met D-reizen gehad en iemand in de keten heeft de terugreis geannuleerd op basis van het geen gebruik te hebben gemaakt van treinreis A'dam-Brussel! Geen enkel medeleven werd getoond of optie gegeven om mij uit de penarie te helpen, slechts verwijzing naar voorwaarden. Nada. Niets. Stress!!! Werkgever in Nederland bellen dat ik zeker nog een week niet zal verschijnen. Geld vanuit Nederland regelen voor ander vliegticket. Uiteindelijk op eigen kracht, zonder enige hulp van D-reizen, extra onkosten en inkomens derving teruggekeerd in Nederland.
Ja, het mag dan wel in de voorwaarden staan, echter ik vind het ongelofelijk unfair dat als je niet gebruik maakt (door onnadenkendheid) van begin traject (treinreis) je dan beschouwt wordt als no show, en vervolg traject geannuleerd wordt Trouwens, dan had dit al moeten gebeuren bij inchecken in Brussel! Nooit meer D-reizen voor mij en omgeving. Ben zeker van plan deze kwestie aan te kaarten bij TV programma Radar.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-02-2020 | Accommodatie(s): Thuis bij familie
 
7 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Nooit meer D-reizen
Hotel in Egypte, november 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Na een moeilijke prive periode besloten om er even tussenuit te gaan. Daarom een reis geboekt via D-reizen. Vanaf het begin ging het al fout.

D-reizen maakt fout op fout en weigert dit netjes op te lossen.

We moesten bijbetalen voor het veranderen van persoonsgegevens. Dit omdat deze fout op onze papieren stonden. D-reizen zegt dat het mijn fout was en ik ben van mening dat het aan de D-reizen kant fout is gegaan. Een discussie die je niet kunt winnen dus uiteindelijk toch maar overstag gegaan en betaald, je hebt immers geen keuze.

Daarnaast had ik stoelen geboekt voor de heen- en de terugreis. Deze netjes betaald en een bevestiging gehad van de reservering. Op het vliegveld bleek toch dat ik deze stoelen niet kreeg. Gebeld en gemaild, excuses gekregen maar de fout werd niet hersteld. Op de terugweg zou het zeker goed geregeld zijn, je raad het al, ook op de terugweg was het wéér niet geregeld. Ik ben meer dan 2 meter lang, dus wat extra beenruimte is voor mij bittere noodzaak. Zeker op een vlucht van bijna 6 uur.

Behalve een slappe mail met wat excuses en een hoop vingerwijzen naar een andere tour operator en een vliegtuigmaatschappij neemt D-reizen geen enkele verantwoordelijkheid en doen ze ook geen enkele moeite om dit netjes op te lossen.

Kortom, fout op fout en geen enkele verantwoordelijkheid nemen om het netjes op te lossen. Voor mij nooit meer D-reizen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-11-2019 | Accommodatie(s): Hilton
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
3,0
Nooit meer
Familiereis in Spanje, oktober 2019

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 2

Dag van vertrek: de bus komt 1 uur te laat sta daar in de kou met kinderen. Vervolgens maken we 3 tussenstops, ging elke keer om 2 mensen waarvan de laatste stop voor niks was want niemand was daar de tussenstops waren: Prinsenbeek, Berkel en Nederweert om daarna over te stappen met al onze koffers op onze uiteindelijke bus in Luxemburg die ons naar Spanje bracht. De bus die wij uiteindelijk hadden was stoffig en één van de leuningen was kapot. Na een reis van 24 uur LETTERLIJK komen we aan in ons hotel om 06.45 en konden pas 13.30 in onze kamer (vergeet niet we zijn met kinderen).
Wij hadden een halfpension en konden ook geen gebruik maken van het ontbijt op de eerste dag alleen van het avond eten. De dag na aankomst hebben we een afspraak met onze reisleider die niet komt opdagen en ook zijn telefoon niet opneemt noch reageert op berichten. We bellen het noodnummer van D-Reizen en krijgen nog te horen wat willen jullie eingelijk jullie zijn er toch gekomen met de bus jullie zijn toch in Spanje.

Dag van vertrek: we moeten de kamer om 10.00 uur verlaten en de bus vertrekt pas om 20.45 uur. We hebben een ander appartement moeten huren om met de kinderen te verblijven extra onkosten voor niks dus. (Ons hotel was opeens volgeboekt dus we konden niet verlengen)daarnaast konden we in ons hotel waar we verbleven ook niet meer avond eten. Nogmaal dit is de eerste en laatste keer.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-10-2019 | Accommodatie(s): Rosmart garden
 
door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Zeer slecht voor de consument
Actieve vakantie in Amerika, september 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Wij wachten al sinds het faillissement van Tenzing Travel, 14 juli 2020, op ons geld terug.
Volgens d-reizen ligt het aan de SGR verzekering. Deze zouden niet uitbetalen. Echter SGR verzekerde mij dat alle claims zijn goedgekeurd en dat d-reizen verantwoordelijk is voor de uitbetalingen.

D-Reizen heeft nu al 2x de datum verplaatst. Het zou midden jan. 2020 zijn maar is nu voor onbepaalde tijd uitgesteld. Erg teleurstellend.
Mijn advies is altijd te betalen met een visa card of PayPal.

Nooit meer met d-reizen want daar ben ik zeer teleurgesteld in.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-02-2021
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar

1,0
Nooit meer
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 1

We zijn naar Griekenland gevlogen met een zeer hoge verwachting, omdat ons dat ook zo is wijsgemaakt. Terplaatse werd het al snel duidelijk. Vieze kamers, vreselijk eten,.. noem maar op. We hebben letterlijk honger gehad in een all-inclusive hotel. Rond ons hotel was helemaal niks dus een restaurantje was ook geen optie.
Door onze zware teleurstelling hebben we onmiddelijk contact opgenomen met D-reizen met de reactie: ' Sorry meneer, maar dit is één van onze beste hotels.' Oké daar zit je dan in een peperduur hotel wat nergens op trekt. Het was onze eerste keer met D-reizen en ik vrees ook onze laatste keer. Als dat één van hun beste hotels is...
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-09-2019 | Accommodatie(s): Blue lagoon resort
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Slechtste reisbureau ooit
Hotel in Turkije, september 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Aller slechtste reisbureau in de wereld! Aandacht aan iedereen! Boek niet bij dit bureau! Al de tweede keer dat ze ons slecht behandelen.

Ze hebben ons afgezet voor 700 euro!!!

We hadden een vlucht om 2 uur snacht’s en toen we aankwamen op de luchthaven bleek de vlucht al vertrokken te zijn. Ze hebben ons de verkeerde info doorgegeven.

Na contact op te nemen wouden ze ons zelfs geen compensatie doen. Ook was er geen enkel contact om onze taxi te regelen omdat we later aankwamen op onze bestemming.

Conclusie? Nooit meer boeken wij bij deze afzetters!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-10-2018 | Accommodatie(s): Limak limta
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
8,0
Ontspannen verblijf met een persoonlijke touch
Zonvakantie in Nederland, augustus 2018

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Wij hebben een heerlijke week bij Casale Praia doorgebracht. Leuke kleinschalige locatie tussen de bergen (een keer wat anders dan een groot hotel). Eigenaresse Brita gaf ons een welkom gevoel, vertelde veel over de omgeving en maakte een lekker ontbijt.

De kamer was netjes en werd goed schoongehouden (wel wat gehorig).

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een relax vakantie. In dat geval is het plaatsje Letojanni wat klein maar de sfeer is er heel goed en het is niet te toeristisch. Wil je de omgeving verkennen dan is het handig om een auto te huren. Omdat wij geen creditcard hebben werd dit wat lastiger. Daarom besloten om met de bus te reizen vanaf het vliegveld en dat was goed te doen. Lieve Brita heeft ons op de terugweg afgezet bij de standplaats.

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-09-2018 | Accommodatie(s): Casale Praia
 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
2,0
Slecht hotel!
Zonvakantie in Egypte, juli 2018

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 1

Op donderdag 26 juli ben ik samen met mijn vriend vertrokken naar Aladdin Beach Resort in Hurghada. We hadden tijdens het boeken van dit hotel al enige twijfel na het lezen van een aantal negatieve recensies, maar uiteindelijk hebben we ervoor gekozen het hotel het voordeel van de twijfel te geven. Helaas kunnen we nu zeggen dat we hier erg spijt van te hebben!

Onze ervaringen:
* Tijdens het inchecken bij het hotel hebben we helemaal geen informatie gekregen over het resort zelf. Wel kregen we te horen dat we nog even de tijd hadden om een hapje te eten in het restaurant. Wij hebben snel onze koffers naar de kamer gebracht en bij aankomst restaurant bleek deze al gesloten te zijn. Hier zat maar enkele minuten tussen. Het was al rond middernacht dus er waren verder geen mogelijkheden meer;

• De hotelkamer die wij bij de receptie toegewezen hebben gekregen was niet goed. Wij hebben de kamer als volgt aangetroffen:
- Schimmel in het rooster van de airco;
- Plafondplaten in de kamer en badkamer lagen allemaal los;
- De TV werkte niet;
- Het was erg vies in de kamer, er liepen insecten in de badkamer en er lagen haren in de douche;
- Het stopcontact zat los in de muur, je kon deze met bedradingen etc. uit de muur halen (gevaarlijk!);

Gelukkig hebben wij de volgende dag, in overleg met Tui, een andere kamer gekregen waar we tevreden over waren.

* Het eten in het restaurant was met één woord rampzalig. Het eten was niet warm, veel producten waren nog niet gaar of vlees was doorbakken. Eén van ons 2 werd al binnen 3 dagen ziek, hier heeft het eten zeker een rol in gespeeld. Als je uiteindelijk je eten had opgeschept moest je vaak nog zeker 5 minuten wachten voordat je bestek kreeg omdat ze dit duidelijk te kort kwamen. Daarnaast werd je ook heel slecht bediend in het restaurant, het duurde heel erg lang voordat je drinken kon bestellen. Vaak had je al één bord eten op voordat dit aan je gevraagd werd. Iedere dag stond er tijdens iedere maaltijd een rij voor de deur omdat het gewoon te druk was, dit tot grote ergernis van alle hotelgasten;

* Na een aantal dagen kwamen wij erachter dat er gasten van een andere resort bij Aladdin moesten verblijven omdat het andere resort gesloten was, dit betrof Jasmin Village. Wel verbleven er gasten in de kamers van Jasmin. Dit gaf ons een duidelijk beeld waarom het zo druk was in het restaurant iedere dag weer. Het personeel kan deze drukte duidelijk niet aan!!;

* Het merendeel van het personeel was erg onvriendelijk. Ze waren
snel geïrriteerd en wisten niet waar ze het over hadden, ze snappen de gasten niet. Daarnaast waren er regelmatig irritaties tussen het personeel zelf, ze waren echt boos naar elkaar aan het schreeuwen. Dit kun je uiteraard niet doen waar de gasten bij zijn;

We gaan al jaren all-in op vakantie en dit hebben we nog nooit mee gemaakt. We hebben meerdere Nederlandse gasten in het hotel gesproken en iedereen had precies dezelfde klachten.

Wij gaan nooit meer terug naar dit hotel!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-09-2018 | Accommodatie(s): Aladdin Beach Resort Hurghada
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
Met gezin
-
Verziekte vakantie door staking
Zonvakantie in Nederland, mei 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Via D reizen. Bij Intra de jong geboekt..
Nooit meer .
Na staking Ryanair zelf vlucht terug moeten boeken alles zelf moeten betalen .reisverzekering via d reizen erbij gepakt..want ja stel je voor er gaat iets fout, ze weigeren gemaakte kosten terug te betalen.
Omdat het niet duidelijk was dat het om een staking ging.volgens de reis verzekering.
Intra de jong kwam met een voorstel van de niet genoten vlucht terug te betalen..de andere 500 euro onkosten kon ik op mijn buik schrijven.
Het laatste telefoontje kreeg ik te horen van de bedrijfsleider dat ik maar geduld had moeten hebben.
Na 13 weken van het kastje naar de muurtje te worden gestuurd,toch maar advocaat in handen gepakt.
Bezint eer ge begint.
Een gewaarschuwt mens telt voor 2
Nog steeds in gevecht mijn gemaakte kosten terug te krijgen.
Heb Het niet eens over mijn vergalde vakantie.


Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-08-2018
 
door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Waardeloze service
Stedentrip in Italië, december 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Een drie daagse stedentrip waarbij dag 1 na boeking blijkt te beginnen middernacht dus aankomst is pas op dag 2. Het vertrek op dag 3 is vroeg in de ochtend. Dus feitelijk is mijn driedaagse stedentrip een eendaagse reis. Na klacht geen enkele bereidheid om hier iets aan te doen. Wordt zeer obeschoft te woord gestaan. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-12-2017
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
4,0
D reizen en Alltours, leg op wat je boekt!
Zonvakantie in Spanje, september 2017

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

In het reisbureau waar we hadden geboekt, Brunssum. Werd ons verteld dat alleen half pension mogelijk was.. prima. Het zou een mooie kamer zijn, het was overigens een mooi hotel. Eenmaal bij aankomst bleek dat wij een voordeelkamer geboekt hadden? Is bij d reizen nergens vermeld, staat ook niet zo in de papieren?. We hebben 800,- p.p betaald. Lijkt me niet dat je dan een voordeelkamer krijgt.
We hadden een belachelijk uitzicht.. dat gun je iemand die 100,- heeft betaald nog niet eens. Het hotel zelf geeft aan deze kamers niet meer te verhuren, maar Dreizen + alltours blijft deze aan klanten wel verhuren..
Ook bleek dat iedereen in het hotel All Inclusive had, wij waren een van de vier die half pension hadden..
alltours en dreizen konden niks voor ons betekenen, of we moesten zelf bij betalen.

Wat een service!!
Ronduit belachelijk, terwijl het aan de balie werd verkocht als een ‘normale’ kamer.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-10-2017 | Accommodatie(s): Hotel Bahia Del Sol Mallorca
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
-
Het sindbad aqua park resort hotel.
Hotel in Egypte, augustus 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Onze ervaring van het sindbad aqua park resort hotel is erg tegen gevallen. Het eerste probleem begon al met de kamer. We kregen een kamer waarvan het slot helemaal verroest was waardoor de deur niet open ging. Gingen we naar de receptie liep er iemand mee die hem voor ons open maakte en zo weer weg ging en niet meer terug kwam. Later kregen we de deur nog niet open waardoor we weer naar de receptie moesten en het personeel daar niet vriendelijk op reageerde. Na ruim 3 uur verder hebben we een andere kamer gekregen.
Wel was de kamer schoon en zag er netjes uit alleen de douche niet goed dit omdat het super klein was en de douche steeds of bloedheet of steenkoud werd waardoor je niet normaal kon douchen.
Het zwembad was prima alleen de wc's daar erg vies en het personeel totaal niet netjes en konden sommige Egyptenaren dus ook echt niet van je afblijven als vrouw zijnde.
Het eten, het ontbijt en de lunch was redelijk. het avondeten was zeer slecht dit kwam doordat ze het eten al ruim van te voren maakte, koude en kleffe spaghetti, koude en slappe patat, kort gezegt alles was koud en vies. Wel kon je sochtends tussen 8.00 en 10.00 reserveren bij de receptie voor een Italiaans, libanees of aziatisch restaurant maar wanneer je er om 8.30 stond was alles volgeboekt waardoor je dus geen kans kreeg. Hierdoor 6 van de 8 dagen buiten de deur gegeten wat niet fijn is als je all inclusive hebt.
Laatste dag wilde we de kamer verlengen dit zou 25 euro kosten ook hier was het personeel niet klantvriendelijk. We kwamen aan bij de receptie om te betalen en gaf hem 50 euro dit kon hij niet wisselen en zij dat we gepast moeten betalen. Hierdoor zijn we de 50 euro gaan wisselen en hadden we uit eindelijk met de schoonmaker kunnen wisselen voor allemaal 2 euro munten en dus uit eindelijk gepast hadden. Dit wilde hij ook niet aannemen omdat het munten waren toen vertelde hij dat het alleen met creditcard of bankpas kon waardoor we weer 2 uur van de dag kwijt waren.
Hierdoor nooit meer dit hotel.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-08-2017 | Accommodatie(s): Sindbad aqua park resort, hurghada
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Geen vakantie door D-reizen en neckermann
Familiereis in Nederland, april 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Zeer slecht. Ruim half jaar van te voren geboekt en betaald. Vier dagen voor vertrek krijgen we te horen dat hotel dicht is! Neckermann komt twee slechte alternatieven. Dit alles wordt ons op woensdagavond 18 uur meegedeeld. Wij geven meteen aan dat we dit geen alternatief vinden want er was geen zwembad bij het hotel. D-reizen verklaart doodleuk dat we ivm feestdag tot vrijdagmorgen moeten wachten want dan was Neckermann er weer.
.
Op ons verzoek aan D-reizen om alvast alternatieven te zoeken werden we gewoon weggestuurd. We moesten maar op Neckermann wachten wat die te melden hadden op vrijdagmorgen! 48 uur voor vertrek wisten wij niet of en waar we op vakantie gingen. Uiteindelijk op vrijdagmiddag iets anders geboekt, niet bij Neckermann. Volgens D-reizen was er verder niets meer zo kort voor vertrek dus we hebben zelf maar iets gezocht. Konden we onze vliegtickets tegen hele hoge prijzen terugkopen van Neckermann.
Achteraf nog een klacht ingediend maar er komt geen enkele compensatie. Let wel, wij hebben doordat we zo laat iets anders moesten boeken honderden euros extra moeten betalen want de vroegboekkorting was natuurlijk weg. Zowel Neckermann als D-reizen interesseert het niets. Later bleek dat dit hotel al vaker op het laatste moment was gesloten terwijl D-reizen en Neckermann net deden alsof het nooit voorkwam bij dit hotel.

Ik boek nooit meer iets met D-reizen want helaas hebben dit al eerder meegemaakt toen we naar Gran Canaria gingen. In januari geboekt en betaald en een dag voor vertrek in december wordt er gezegd dat het hotel vol was. We waren met 14 personen!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-09-2017 | Accommodatie(s): hotel
 
door
61-70 jaar
Met gezin
10
Prima ervaringen met D-reizen Goes
Familiereis in Nederland, april 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Wij zijn zeer tevreden over D-reizen Goes. Bij de voorbereidingen op ons reis, met alle kinderen en kleinkinderen naar Griekenland, eiland Kreta, werden wij goed en duidelijk geholpen. Ivm ziekte van een van ons, moesten er diverse zaken geregeld worden. D-reizen Goes deed dit prima. Bedankt. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-05-2017 | Accommodatie(s): Hotel Sentido spa resorts
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Waardeloze service!
Zonvakantie in Sint Maarten, maart 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Beste d-reizen,

Gister hebben wij een pakket afgenomen naar sint Maarten over drie weken! (Met tui)
Nu 1 dag later willen wij ipv zondag op een woensdag terug dus drie dagen later. Nu geven jullie heel kort door de bocht aan dat dit niet mogelijk is, Ja voor 800 euro is dit mogelijk!

Het gaat alleen om de vlucht omzetten hotel hoeft namelijk niet omdat wij daar familie hebben.

Wij hebben contact gezocht met Tui. Die geven echter aan dat er genoeg plek is in het vliegtuig en dat de ticket prijs hetzelfde is ongeacht welke dag wij vliegen. Zij kunnen het niet omzetten omdat wij via d-reizen hebben geboekt, echter is dit volgens de medewerker van Tui wel degelijk mogelijk. Zij gaf aan dat wij wellicht iets moeten bij betalen voor administratie kosten maar dat het verder geen probleem moet zijn.

De medewerkster van d-reizen doen geen enkele moeite voor ons nu wij betaald hebben.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat wij de consument 800 euro extra moet betalen voor iets wat volgens Tui (waar wij mee vliegen) zo omgezet kan worden!

Belachelijk nu al een slecht gevoel over d-reizen. Indien hier geen oplossing voor komt is dit de laatste keer dat wij bij d-reizen boeken.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-03-2017
 
door
51-60 jaar
Alleenreizend
-
Slecht, helemaal geen service. Bananenrepubliekachtig
Zonvakantie in Canarische Eilanden, december 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Na veel pijn en moeite kreeg ik de reis voor de prijs waarvoor deze op de website staat. Door dit probleem had ik niet gezien dat transfer van/naar accommodatie/vliegveld

Ook kom je nu in automatisch voor de bagage kosten. Ik had specifiek transavia vluchten uitgekozen omdat dan de kosten via de reisagent 7 euro voor 15 kg bedragen, bij d reizen/floow travel (zeer onbekende naam!!!) kom je voor de bagagekosten van 40 euro voor een koffer van 15 kg

op mijn voorstel de zaak te annuleren kwamen allerlei problemen om de hoek kijken. Bij alle bedrijven waarbij je iets besteld op internet heb je 24 uur de tijd alles kosteloos te annuleren, BIJ FLOOW TRAVEL..NIET.
Bij navraag bij transavia (ik heb zelf in de zakenreis wereld gewerkt) blijkt da tik gelijk had en het ticket dus voor het printen wat net voor het verstrijken van de 34 uur gebeur wel kosteloos annuleer baar was
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-06-2016 | Accommodatie(s): Appartementen Guinea
 
door
16-20 jaar
Alleenreizend
-
D-reizen Sneek
Wellness vakantie in Canarische Eilanden, september 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Wij hadden een vakantie geboekt naar Gran Canaria.
Tot Toen mijn vriendin gebeld was dat er niet betaald was.
Dus wij de avond er op weer kijken om te boeken, bleek dat de vakantie duurder was geworden.
Dus wij verder kijken voor een andere vakantie en geboekt!

Tot ik de dag er op keek en bleek het bedrag wel van mijn rekening was afgeschreven.

Toen ik eerst naar de verkeerde vesteging had gebeld (vesteging Leeuwarden) en het probleem aan gaf, hebben ze een mail gekregen over de situatie waar ook in stond om mijn telefoon nummer te bellen!
Vesteging Sneek dacht dat ze slim waren om snel naar het andere (huis telefoon te bellen) om het probleem uit te leggen.

Toen ik later de dag zelf maar contacht op nam, zeiden ze dat we te laat waren (terwijl ze zelf pas 1,5 dag later belden) en dat ze altijd eerst de klat bellen en vervolgens het hooft kantoor om te vragen als het geld overgeboekt is of niet.
Ook vertelden ze dat we niet kunnen annuleren en zeker 50% van het gehele bedrag kwijt zijn.
We hebben we twee vakantie's op bijna de zelfde datum.
Enkel en alleen omdat ze zeiden dat we niet betaald hadden dus we ook geen boeking hebben.
Later bleek toch betaald te zijn, en dan zeggen ze dat ze niet kunnen annuleren (1,5 dag na boeking!)
Later bleek dat bij veel reis organisaties je 5 dagen bedenktijd hebt, maar niet bij D-reizen.
Ik ben dan ook diep teleur gesteld in de organisatie van D-reizen dat ze klaten verkeerd infomeren.


Hoogachtend,

H. Kuipers
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-07-2016
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
10
Zeer aan te bevelen!!
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 10

Ondertussen 3 keer geweest (laatste augustus 2016)nog steeds een prima locatie,mooie omgeving, eten is prima, misschien het belangrijkste.... erg vriendelijk personeel!!!

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-08-2016 | Accommodatie(s): Belvedère Lesbos
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met vrienden
2,0
Erg matig
Zonvakantie in Spanje, augustus 2016

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 3

Een zeer matig hotel, wel schoon maar slechte lucht kwaliteit in de kamer( muffe lucht), zwembad water slecht onze zoon had meteen zere ogen en kwam thuis met een gehoorgang ontsteking. Het eten was vaak koud. En erg eentonig. De ligbedden waren niet allemaal verstelbaar was dus vechten om goede ligbedden. Zeker niet voor herhaling vatbaar dit allsun hotel. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 20-08-2016 | Accommodatie(s): Marriant park hotel s'illot Mallorca
 
door
< 15 jaar
Met partner
1,0
WAARDELOOS
Hotel in Spanje, augustus 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

BOEK DIT HOTEL NIET VIA D-REIZEN. D-reizen verkoopt dit hotel, waarbij Neckermann de uitvoerende touroperator is. Dit hotel wordt overboekt. Wij hebben voor 4 personen, 10 dagen , dit hotel geboekt via D-reizen. Op het reisbureau, bij een reisbureau medewerkster, half mei, dus niet last-minute, maar ruim van te voren. Bij aankomst op Gran Canaria werden we in een simpeler hotel gestopt met de mededeling dat het door ons geboekte hotel overboekt was. Dat bleek D-reizen/ Neckermann al ruim voor ons vertrek te weten, maar geen contact met ons om naar een alternatief te kijken. Slikken of stikken. Het hotel waar we in gestopt zijn, is simpeler en minder sterren. Het is voor onze periode en ons gezelschap 1000 Euro goedkoper dan waar we voor gekozen hadden. De compensatie die de hostess ons aanbiedt is 134 Euro met zijn vieren of een excursie. Na een dag heen en weer bellen, biedt zij ons 250,00 met zijn vieren aan. Dat moet dus 250,00 per persoon zijn om het prijsverschil te dekken. Heel Gran Canaria is volgens haar vol, of toch niet, ze kan ons wel naar iets fatsoenlijkers laten gaan, maar dan moeten we 1000 Euro bij betalen. Raar maar waar, de teveel betaalde 1000 Euro wil je niet vergoeden, maar extra betalen kan wel. D-reizen schuift de schuld op Neckermann en doet niks voor ons. Neckermann laat ons onze vakantie doorbrengen in een hotel waar we niet voor gekozen hebben. We moeten maar zien dat we ons geld terug krijgen. WAARDELOOS Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-08-2016 | Accommodatie(s): Gran Canaria , Dorotea
 
door
< 15 jaar
Alleenreizend
1,0
Ramp vakantie
Zonvakantie in Turkije, juli 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 1

De heenreis verliep niet soepel, in de bus waren jongeren die enorm veel lawaai maakte en iedereen belachelijk maakte, reisleiding deed hier niks aan, sterker nog ze waren bevriend en deed mee. Eenmaal aangekomen in het hotel kregen wij niet de kamer waarvoor wij hadden geboekt.
Ook geen 2 persoonsbed, geen locker, geen bad. Niks wat D reizen ons aanbood.
Sterker we moesten betalen voor onze locker, als enige!!!! Als het niet erger kan kan het natuurlijk dus wel erger..het diner was een hel, het was gigadruk en het eten was half rauw. Eenmaal een plekje en rauw eten betekende voor ons weg hier en toen we weg wilden gaan stond het personeel bijna te vechten met de gasten. De dag erop werd het nog erger, we werden wakker met kakkerlakken! Gillend en kwaad naar de receptie en die zei dat kakkerlakken heel normaal waren. Er kwam met moeite iemand kijken die nauwelijks Engels sprak en ons niet begreep en wij hem dus ook niet.. Later op de dag hadden we een afspraak met de reisleiding en dikke pluim voor Ferdi die ook vond dat schimmel op de badkamerplafond, gaten op t tapijt, viezigheid op t bed en t feit dat we met kakkerlakken wakker werden, niet kunnen!! Hij regelde voor ons een andere kamer die wel goed was en alles had waarvoor we betaald hadden. Verder was het personeel er matig, en over de gasten niet gesproken, wat waren die een aso. Voor ons nooit meer :(
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-07-2016 | Accommodatie(s): Green nature resort & spa
 
door
< 15 jaar
Met partner
4,0
Geen D-Reizen meer voor mij
Stedentrip in Italië, mei 2016

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 2

We verbleven in een appartement, waar we een dag van tevoren moesten inchecken. Echter, bleek het dat de receptie van het appartement niets afwist van onze reservering. Ik heb D-Reizen erachteraan laten bellen, en het was gelukkig opgelost voordat we vertrokken naar Rome.

We hadden een transfer geboekt en deze kwam ons netjes ophalen van de luchthaven. Alleen kwam de transfer niet opdagen op de terugreis. We hebben nog drie kwartier na de afgsproken tijd gewacht, en de noodnummers gebeld alleen gaf het taxibedrijf geen gehoor. Op eigen initiatief zijn we toen naar de luchthaven gegaan, wat ons overigens €50 heeft gekost.
Na mijn aankomst in Nederland ben ik diezelfde dag naar het dichstbijzijnde D-Reizen kantoor gegaan. Ze zouden er achteraan gaan. Inmiddels zijn we 3 weken verder (ik heb wekelijks gebeld en gevraagd naar ontwikkelingen) en ik heb nog steeds geen verklaring waarom onze transfer niet is komen opdagen. Morgen bel ik weer, maar ik heb het gehad met D-Reizen. Ik boek in de toekomst via een andere reisorganisatie.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-06-2016 | Accommodatie(s): San Pietro La Corte
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
5,0
Zeer matige vakantie.
Autovakantie in Oostenrijk, september 2015

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5


Niet aanbevelen.
Deze hotel is zeer lawaaierig door te veel
verkeer. De bediening was erg irritant.
Het eten was voldoende maar slecht voorbereiden.
Er waren geen wandel mogelijkheden.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-09-2015 | Accommodatie(s): Hotel Zum Post, Laaben | Vervoer: Auto
 
door

-
Bloody limit
Autovakantie in België, september 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Dagelijks krijg ik aanbiedingen van hotels via d- reizen.
Gisteren een nachtje Antwerpen geboekt. Betaald via ideal. Inclusief 20 euro boekingskosten. Voucher ontvangen ..dus gaan. Krijg ik vandaag een mail van d -reizen dat ik nog 35 euro moet betalen voor vertrek. Bij telefonische navraag, zegt de mw dat ze niet zoveel hotelboekingen doen via de site en dat ze het niet precies weet. "voor deze ene keer"zal ik de betaling er af halen !!! The bloody limit !!! Dus let op. Minder oplettende of mondige mensen zouden zomaar 35 euro extra betalen omdat ze bang zijn dat hun boeking niet doorgaat.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-09-2015
 
door
Met gezin
3,0
Niet prettig
Autovakantie in Italië, augustus 2015

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 7


weinig tot geen informatie over de accommodatie z.a adres;
Accommodatie voldeed niet aan de verstrekte info;
Diner werd aangeboden ½ km verder op van het hotel.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-08-2015 | Accommodatie(s): Montecatine Terme (Toscane) | Vervoer: auto
 
door
61-70 jaar
Met partner
-
Reis organisatie ter plekke zeer slecht.
Hotel in Spanje, oktober 2014

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  •  -

Hotel zeer goed netjes en schoon aardig personeel en het eten geef ik een 7,5.

zeer onbeschofte reisleiding ter plaatste in Benidorm

Staan ver boven de vakantiegangers,geld niet alleen voor mij ,maar in het hotel waar ik verbleef hadden 70 %
Van de gasten de zelfde nare ervaring.

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-11-2014 | Accommodatie(s): brisa | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Vakantie kreta
Zonvakantie in Griekenland, september 2014

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 7

Hotel coral in agios nicolaios op kreta was een goed hotel.
Kamers voldoende ingericht en schoon.
Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.
Een leuke plaats om te vertoeven, s avond kun je er een gezellig terrasje bezoeken rondom het binnenmeer.
Het zwembad doet zich boven op het hotel voor of je op eeen cruiseschip aanwezig bent, met uitzicht op zee.
al met al een prachtige vakantie gehad.
alhoewel we de terugvlucht 3 uur vertraging hadden en ook nog eens via antalya vlogen hebben we toch genoten.
En die dreamliner van arke is echt een prachtig toestel.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-09-2014 | Accommodatie(s): coral | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
4,0
Zeer slecht
Zonvakantie in Spanje, september 2014

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ga nooit naar delfin hotel het eten is daar zoooo slecht personeel zeer onvriendelijk boven op stijle heuvel dramatische wij waren beide slecht ter been beiden ziek geweest tijdens verblijf Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-09-2014 | Accommodatie(s): delfinhotel ( mallorca )
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met gezin
10
Super vakanitie
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2014

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Het was onze eerste vakantie met het vliegtuig , we zijn met Corendon gevlogen , super geregeld allemaal , bussen stonden klaar niks te klagen . uitjes waren ook allemaal goed geregeld met reisleiding Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-10-2014 | Accommodatie(s): Goerge en Dawn | Vervoer: vliegtuig
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met vrienden
2,0
Slecht
Zonvakantie in Spanje, juni 2014

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 3

Hotel was oke maar ik heb geen goed woord over over de reisleiding!! welke reisleiding helemaal niet gezien!! ook niet opgehaald door transfer terwijl we dit wel geboekt hadden. en daardoor vlucht gemist.
nooit meer met D-reizen op vakantie!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-07-2014 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegtuig
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Excellent
Zonvakantie in Spanje, juni 2014

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Geboekt on line en door de dmes op riesburo op de Bilderdijkstraat verder afgehandeld. Er hangt een leuke werksfeer en alles werd prima en correct met kundige adviezen afghandeld. We gaan morgen op reis en tot nut toe zeker de moeite waard om daar een boeking te doen en met een veilig gevoel op reis te gaan! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-06-2014 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vliegtuig
 
door
21-30 jaar
Met vrienden
8,0
Goed geregeld
Zonvakantie in Mexico, mei 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 7

Hele mooie en leuke vakantie gehad. Erg genoten. Ik ben met iemand op vakantie geweest die in een rolstoel zat. De eerste dag was echt een drama daar omdat ze de douche niet in kon, en zeker na zo'n lange reis wil je graag douchen, terwijl we een rolstoelvriendelijke kamer hadden gevraagd, en die ook aangeboden hebben gekregen, en daar ook wat extra voor moesten betalen. D-Reizen kon hier waarschijnlijk niets aan doen, maar lag aan het resort zelf. De volgende dag verhuisd naar een andere kamer, en dat ging veel beter, en was ook rolstoelvriendelijk. Verder een hele mooie vakantie gehad om nooit te vergeten Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-05-2014 | Accommodatie(s): viva wyndham maya | Vervoer: vliegtuig
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door

1,0
Waardeloos!
Stedentrip in Portugal, februari 2014

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Vakantie proberen te boeken bij D-reizen, wat een aanfluiting. Er staan al allerlei rare dingen als 'prijs onder voorbehoud' en 'na de boeking vragen we de actuele prijzen op'. Toch geboekt, want het was een leuke aanbieding, binnen een paar uur een telefoontje dat de prijzen op de site niet juist zijn vanwege een nieuwe site blabla. Het nieuwe 'aantrekkelijke' aanbod is een 2x zo dure reis. En dan geven ze de touroperator de schuld terwijl zij zelf de prijzen gewoon uptodate moeten houden natuurlijk. Ik vond het al niet geloofwaardig maar na het lezen van vergelijkbare ervaringen met D-reizen al helemaal niet meer. Niet boeken via d-reizen dus! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-01-2014
 
door
> 70 jaar

7,0
Mooi Chios
Zonvakantie in Griekenland, september 2013

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 6

Leuke vakantie. Eiland Chios een bezoek waard door o.a. prachtige oude mastiek dorpjes. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-09-2015 | Accommodatie(s): appartement | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met partner
7,0
Gemiste kans van D-Reizen
Zonvakantie in Turkije, juni 2013

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

De heenreis en accommodatie waren naar verwachting. Na 1 dag bleek de reisorganisatie failliet ( DTi ). De terugreis moest opnieuw geregeld worden. De medewerkster van D-Reizen deed dat keurig maar kreeg een terugreis aangeboden van het garantiefonds die een dag later vertrok. Voor ons geen alternatief en dus werd er na een hoop op en neer gebeld een andere vlucht geregeld via Airberlin. Dat vliegtuig had veel passagiers met hetzelfde "lot". Resultaat: 2 dagen van de vakantie in onwetendheid en uiteindelijk een telefoonrekening van meer dan € 100,00 die door NIEMAND betaald wordt. Niet door het garantiefonds, niet door D-Reizen en niet door de reisverzekering. Overgebleven vakantiegevoel: 0. Erg jammer... Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-06-2013 | Accommodatie(s): Hotel Dinler Alanya | Vervoer: Vliegtuig & bus
 
door

10
Geweldige reis
Groepsrondreis in Tunesië, maart 2013

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Twee reacties naar aanleiding van onze rondreis Tunesië .
- we zijn zeer positief over de combinatie van onderdelen : opgravingen /musea, landschappen en stedenbezoek . we zijn met name zeer positief over de Nederlandstalige gids Anissa .Dankzij haar goede kennis van het land hebben we veel te horen gekregen over de economie van Tunesië ,politieke ontwikkelingen , positie van de vrouw , leerplicht etc .Ze was zeer behulpzaam bij onze vragen en wensen. Erg prettig om in het Nederlands te kunnen communiceren .
Negatief zijn we over 1 hotel in Sfax . Dit stak slecht af tegen de uitstekende overige hotels.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-03-2013 | Vervoer: vliegtuig/ bus
 
door
41-50 jaar

1,0
D Reizen Never again
Zonvakantie in Turkije, februari 2013

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Na boeking wederom bericht van D reizen dat reis niet beschikbaar is , helaas stond deze nog als aanbieding op de website . Belachelijk boeken , lang wachten op reactie van klantenservice en dan krijg je nog een voorstel dat duurder is of ze komen met een belachelijk voorstel waardoor gezin gesplitst wordt bij terugkomst omdat wij op twee verschillende vliegvelden terug komen verdeling 2 Schiphol en 6 Duitsland. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-02-2013 | Accommodatie(s): Royal wings | Vervoer: -vliegtuig
 
door
31-40 jaar
Met partner
8,0
Super !!!
Hotel in Turkije, juli 2012

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Wij hebben bij d-reizen geboekt..3 dagen voor vertrek kregen wij te horen dat het via floow travel zou gaan,maar wij wilden op vakantie dus geen probleem..het vliegtuig van onu air was wat krap maar ach wat is nu 3en half uur..in turkije aangekomen stonden ze van floow al klaar om ons naar de bus en bestemming te brengen..een dag later kwam de dame langs met de excursie dingen..was ook goed geregeld...wij hadden de verkeerde kamer gekregen en ze ging alles geljjk regelen..super...een dag later kregen we de goede kamer..echt incekum beach resort is nog mooier als in de vakantieboeken...volgend jaar gaan we zeker terug maar dan 3 weken...melanie van floow travel bedankt... Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-08-2012 | Accommodatie(s): incekum beach resort | Vervoer: vliegtuig



Heeft u ervaring met D-reizen of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met D-reizen of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact